- Kui ruttu ma kauba kätte saan?
Enne kella 16:00 makstud tellimus tuuakse Tallinnas ja maakonnakeskustes kätte hiljemalt ülejärgmise päeva kella 14:00-ks, mujal piirkondades hiljemalt kella 16:00-ks. Kaubale võib ka ise järgi tulla salongi aadressile LAKI 30, Tallinn 12915.
- Kas kauba eest saab tasuda ka mitmes osas?
JAH, kauba eest võib tasuda mitmes osas(just suuremate summade puhul), selgitusse palume märkida ikka tellimuse number. Kaup saadetakse kohe, kui kogu summa on laekunud.
- Kas kaupa on võimalik eelnevalt kohepeal ka näha/osta?
Jah, osade kaubagruppidega on võimalik tutvuda meie kontoris-showroomis, aadressil Laki 30, 12915 Tallinn. Eelnevalt kokkuleppides aja e-maili teel info@elektrowerk.ee või helistades telefonile (+372) 655 33 55.
- Kuidas toote eest tasuda?
Maksta on võimalik: kohepeal sularahas, kaardiga, ülekandega läbi internetipanga, firmadele arvega maksmine.
- Kuidas ma kauba kätte saan?
Kauba kättesaamis võimalusi on kaks. Saadame selle sulle posti teel soovitud aadressile või tuled ise kaubale järgi meie kontorisse aadressil Laki 30, Tallinn, avatud oleme E-R 09.00 – 17.00
- Kui suur on postimaks?
Postimaks Eesti piires on enamasti 4,49 – 15€. Suurte ja erimõõtudes pakkide (suuremad elektriseadmed nt. tööstuspuhurid) eest tuleb maksta postikulu vastavalt kokkuleppele.
- Kuidas kaupa tagastada?
Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada või välja vahetada. Tagastamisavalduse leiate siit. Avage toote pakend ettevaatlikult seda kahjustamata. Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Teie arveldusarvele 14 päeva jooksul alates kauba jõudmisest meieni. Tagastatav kaup ei tohi olla kahjustatud, samuti määrdunud või muude kasutamise jälgedega ja peab olema originaalpakendis. Kindlasti peab Teil alles olema ostukviitung/arve.
- Kas ma saan ühe toote teise vastu vahetada?
JAH. Enamikel Elektrowerk toodetel on 14 päevane tagastamisõigus, kui tahad tagastatud toote asemel midagi muud, tuleb sul tagastamisavaldus ja uus tellimus teha.
- Milline garantii toodetel on?
Vastavalt Tarbijakaitse seadusele on pretensiooni esitamise tähtaeg 2 a. Pretensiooni esitamisel palun esitada vastav ostudokument.
- Mida teha, kui mingi toode ei toimi nii nagu soovitud?
Tutvu kõigepealt toote kasutusjuhendiga. Kui sa juhendist abi ei leia, võta ühendust Elektrowerk klienditeenindusega e-maili teel info@elektrowerk.ee või helistades 655 33 55.
- Ostmine ei õnnestu – mida peaks tegema?
Võta ühendust meie klienditeenindusega info@elektrowerk.ee või telefonil 655 33 55.