Kui ruttu ma kauba kätte saan?
Enne kella 16:00 makstud tellimus tuuakse Tallinnas ja maakonnakeskustes kätte hiljemalt ülejärgmise päeva kella 14:00-ks, mujal piirkondades hiljemalt kella 16:00-ks. Kaubale võib ka ise järgi tulla salongi aadressile LAKI 30, Tallinn 12915.
Kas kauba eest saab tasuda ka mitmes osas?
JAH, kauba eest võib tasuda mitmes osas(just suuremate summade puhul), selgitusse palume märkida ikka tellimuse number. Kaup saadetakse kohe, kui kogu summa on laekunud.
Kas kaupa on võimalik eelnevalt kohepeal ka näha/osta?
Jah, osade kaubagruppidega on võimalik tutvuda meie kontoris-showroomis, aadressil Laki 30, 12915 Tallinn. Eelnevalt kokkuleppides aja e-maili teel info@elektrowerk.ee või helistades telefonile (+372) 655 33 55.
Kuidas toote eest tasuda?
Maksta on võimalik: kohepeal sularahas, kaardiga, ülekandega läbi internetipanga, firmadele arvega maksmine.
Kuidas ma kauba kätte saan?
Kauba kättesaamis võimalusi on kaks. Saadame selle sulle posti teel soovitud aadressile või tuled ise kaubale järgi meie kontorisse aadressil Laki 30, Tallinn, avatud oleme E-R 09.00 – 17.00
Kui suur on postimaks?
Postimaks Eesti piires on enamasti 4,49 – 15€. Suurte ja erimõõtudes pakkide (suuremad elektriseadmed nt. tööstuspuhurid) eest tuleb maksta postikulu vastavalt kokkuleppele.
Kuidas kaupa tagastada?
Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada või välja vahetada. Tagastamisavalduse leiate siit. Avage toote pakend ettevaatlikult seda kahjustamata. Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Teie arveldusarvele 14 päeva jooksul alates kauba jõudmisest meieni. Tagastatav kaup ei tohi olla kahjustatud, samuti määrdunud või muude kasutamise jälgedega ja peab olema originaalpakendis. Kindlasti peab Teil alles olema ostukviitung/arve.
Kas ma saan ühe toote teise vastu vahetada?
JAH. Enamikel Elektrowerk toodetel on 14 päevane tagastamisõigus, kui tahad tagastatud toote asemel midagi muud, tuleb sul tagastamisavaldus ja uus tellimus teha.
Milline garantii toodetel on?
Vastavalt Tarbijakaitse seadusele on pretensiooni esitamise tähtaeg 2 a. Pretensiooni esitamisel palun esitada vastav ostudokument.
Mida teha, kui mingi toode ei toimi nii nagu soovitud?
Tutvu kõigepealt toote kasutusjuhendiga. Kui sa juhendist abi ei leia, võta ühendust Elektrowerk klienditeenindusega e-maili teel info@elektrowerk.ee või helistades 655 33 55.
Ostmine ei õnnestu – mida peaks tegema?
Võta ühendust meie klienditeenindusega info@elektrowerk.ee või telefonil 655 33 55.
Veebileht kasutab külastuste analüüsimiseks küpsiseid, mis jätavad meelde lehe külastaja eelistused. Kui jätkate veebilehe sirvimist või vajutate „Jah, nõustun“ nuppu, siis nõustute küpsiste kasutamisega. Jah, nõustunKinni
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.