Elektrowerk.ee lehelt ostetud kaubaga on sul 14 päeva jooksul aega tutvuda. Juhul, kui ostetud kaup mingil põhjusel ei sobi sulle või sa pole Kaubaga rahul, siis saad kauba meile tagastada või paluda see meil ümber vahetada. Kauba tagastamine või vahetamine on imelihtne. Kui soovite kasutada seadusest tulenevat 14-päevast taganemisõigust, siis garanteerime sulle Müügitellimuse sooritamisel tasutud kõigi summade tagastamise 14 päeva jooksul peale taganemisavalduse kättesaamist ja Kauba tagastamist Elektrowerk’ile.

Tähelepanu: Tagastatav kaup ei tohi olla eelnevalt kasutatud ja peab olema originaalpakendis ja küljes peavad olema Kauba originaalsildid.  Tagastada ei saa spetsiaalselt eritellimusel Kasutajale valmistatud ja kergesti riknevaid Kaupu. Kasutaja ja Tarbija peavad arvestama, et Kauba tagastamisega võivad tagastajale kaasneda lisakulud. Kui Müügitellimuse alusel ostetud Kaupa soovitakse ümber vahetada, siis kannab ümber vahetamisega seotud kulud Elektrowerk (nt valgusti värv ja suurus ei sobi). Täpsemalt võite taganemise tingimuste kohta lugeda kasutustingimustest  punktid 7. ja 8. ning nende alapunktid. Paki kättesaamisel veendu koheselt, et Kaup ei oleks rikutud. Vigastuste või puuduste ilmnemisel tuleks need koheselt fikseerida (nt. pidistada) ja meid sellest informeerida kulleri kaudu või e-kirja teel  info@elektrowerk.ee . Kui märkate kahjustusi, märkige need kindlasti kauba kättesaamise aktis. Kui pakendi defekti olemasolu ei ole kauba vastuvõtmise hetkel fikseeritud vastuvõtuaktis, ei saa me edaspidi Teie pretensiooni pakendi ja kauba kahjustuste osas läbi vaadata ning pretensioon võidakse jätta rahuldamata, kui otsustate kauba tagastada 14 kalendripäeva jooksul. Kuidas tagastamine või vahetamine toimub on lahti seletatud käesoleval lehel allpool.  14 päevane taganemisõigus kehtib ainult eratarbijatele .

Juriidilistele isikutele (nt ettevõtetele, asutustele) 14-päevast taganemisõigust ei kohaldata .

Pöörake tähelepanu:

  • Kauba tagastamisega seotud otsesed kulud peate ise tasuma, kui otsustate kauba tagastada kullerteenuse kaudu või muul viisil kohale jõudmata.
  • Vastutate kauba kvaliteedi ja töökindluse säilimise eest kauba tagastamise perioodil (sealhulgas pakendi täieliku ja veatu säilimise eest).
  • Teie vastutate selle eest, et tagastatav kaup oleks kvaliteetne ja turvaliselt hoitud kuni selle müüjale tagastamiseni (tagastada tuleb koos pakendi ja kõigi kaasas olnud osadega, nagu juhtmed, otsikud jne). Kui kampaanias sisalduva tootega koos tarniti ka kingitus, siis toote tagastamisel tuleb kingitus tagastada.

*Ostust taganemisõigus kehtib vaid füüsilisest isikust ostja puhul,  juriidiliste isikutele see ei rakendu. Kui juriidiline isik ostab e-poest toote, kehtivad talle tavakaubanduse reeglid ning kvaliteetset kaupa saab tagastada vaid siis, kui müüja ja ostja on selle eraldi kokku leppinud.

Kauba tagastamine kasutades 14-päevast taganemisõigust

Peale paki kätte saamist tuvuge Kaubaga, Teil on aega 14 päeva. Kui Kaup ei sobi, siis võite selle Elektrowerkile tagastada. Trükkige palun välja ja täitke ära taganemiseavaldus ning lisage see tagastatava Kauba juurde (või saatke e-postiga info@elektrowerk.ee) ja saatke Kaup tagasi Elektrowerki. Tagastame Teile kauba ostusumma ja transporditasu täies ulatuses 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse saamisest eeldusel, et Kaup on jõudnud meieni. Elektrowerk OÜ kontakte vaata siit .

Tagastamise erinevad võimalused:

  1. Kauba tagastamine kasutades pakiautomaati
    Juhul, kui oled kauba kätte saanud Post24 või ItellaSmartpost pakiautomaadist, siis on sul võimalus Kaup tagastada kasutades sama ettevõtte pakiautomaati. Tagastamisel tuleb kasutada sama uksekoodi, mis saadeti sulle telefonile või e-postile Kauba kättesaamiseks. Kauba tagastamisel Elektrowerkile garanteerime kogu sinu poolt Müügilepingu alusel tasutud ostusumma 14-päeva jooksul peale Taganemisavalduse kättesaamist eeldusel, et Kaup on tagastatud Elektrowerkile. Kui oled  Müügilepingust taganenud ning Kaubal ei esine puudusi, on Elektrowerkil õigus Kasutajalt nõuda Kauba tagastamise transpordikulu hüvitamist vastavalt tagastamise teenust osutava transpordiettevõtte (nt Omniva ,  SmartPost  jne) hinnakirja alusel. Tarbija peab arvestama, et tagastamise transpordikulu on suurem kui tellimuse/kauba saatmiskulu tarbijale tellimuses oli. Kasutajal on õigus kaubad tagasi saata ka oma kuludega, kuid Elektrowerk neid ei hüvita. Elektrowerkil on õigus tasaarvestada Kauba Tagastamise transpordikulu Kasutaja poolt Kauba eest tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga.  NB! Pea meeles, et uksekood kehtib vaid 14 päeva peale paki kätte saamist pakiautomaadist.
  2. Kauba tagastamine Kaup isiklikult tagasi tuues
    Tagastatav Kaup palume tuua aadressile Laki 30, Tallinn 12915, tööpäevadel kell 9.00–16.30. See tagastusviis on tasuta.  Elektrowerk garanteerib peale Kauba kättesaamist kogu Teie poolt Müügilepingu alusel tasutud summade tagastamise 14 päeva jooksul peale Kauba kättesaamist.
  3. Kauba tagastamine Kulleriga
    Juhul, kui soovid Kauba tagastada kullerteenust kasutades, siis palun võta Elektrowerk klienditeenindusega ühendust telefoni teel +372 655 33 55 või saada e-kiri  info@elektrowerk.ee . Kauba tagastamine kullerteenust kasutades on tagastajale tasuline. Elektrowerkil õigus Kasutajalt nõuda Kauba tagastamise transpordikulu hüvitamist vastavalt tagastamise teenust osutava transpordiettevõtte  hinnakirja alusel, aga mitte rohkem kui 10 eurot. Elektrowerkil on õigus tasaarvestada Kauba Tagastamise transpordikulu Kasutaja poolt Kauba eest Müügilepingu alusel tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga.
  4. Kauba tagastamine tavapostiga
    Märkige pakile tagastatava Kauba saajaks Elektrowerk OÜ ja saatke see aadressile Laki 30, Tallinn 12915. Teenuse hind sõltub postiteenust pakkuva ettevõtte hinnakirjast. Elektrowerk garanteerib  peale taganemisavalduse esitamist kogu teie poolt Müügilepingu alusel tasutud summade tagastamise 14-päeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest, eeldusel, et Kaup on Elektrowerkile tagastatud. Kauba tagastamisega seotud postikulusid Elektrowerk ei kompenseeri.

NB! Kauba tagastamise Teenus kehtib vaid eraklientidele, juriidlised isikud taganemisõigust kasutada ei saa.

Juhul kui Elektrowerk OÜ organiseerib kauba transporti kliendi juurest kauba tagastamiseks, ekspertiisi viimiseks, vea tuvastamiseks või hooldusesse viimiseks ise, siis peab kaup olema kliendi poolt eelnevalt pakendatud originaal pakendisse või pakendatud (pakendamisega seotud kulud on kliendi kanda) selliselt et kaup ei saaks transpordil vigastada. Samuti peab kaup olema kullerile üleandmiseks kättesaadav kliendi välisukse juurest ning vajadusel peab klient organiseerima kauba üleandmise kullerile. Elektrowerk OÜ ei ole kohustatud eelnevalt kirjeldatud transporti teostama kui kauba asukoha aadress ei ole sama mis oli kliendil kauba tellimuses.

 

Täpsemat infot Kauba tagastamise tingimuste kohta leiate tutvudes Elektrowerk.ee Kasutustingimustega . Kui Teil on veel küsimusi seoses tagastamisega, siis palume esmalt tutvuda jaotusega  Küsimused-vastused (KKK) . Kui Te sealt abi ei saa, siis palun helistage +372 655 33 55 või kirjutage info@elektrowerk.ee